sobota, 19 stycznia 2013

Papa Roach

Jest on jednym z moich ulubionych zespołów. Wykonują oni szeroko pojętą muzyke rockową. Zespół założony został w Kalifornii w 1993r. Kilka lat później popularność przyniósł im album "Infest" na którym znajdowały się piosenki takie jak "Broken Home" i "Last Resort". Członkowie Papa Roach nie mieli łatwego życia, wszyscy poza Jerrym pochodzą z rozbitych rodzin. Możliwe że właśnie to wpłynęło na wyjątkowość tej grupy. W swojej muzyce wyrażali bunt. Swoje przeżycia odzwierciedlali w tekstach piosenek np."Walking Thru Barbed Wire" Coby napisał po śmierci swojego ukochaego psa. Między członkami zespołu nie było nigdy kłótni mimo że każdy z nich ma inne zaintersowania. Zaprzyjaźnieni są z zespołem Alien Ant Farm.
                   ***

"Don't give a fuck if I cut my arm, bleeding
Do you even care if I die bleeding?"


"
I never look back cause I don't even want to
and I don't need to
"

"I’d rather die on my feet than live my life on my knees"

"We're just living for today, keep on light on in the haze
Yeah forever we will stay, we are the ones still swinging""

14 komentarzy:

  1. Nie przepadam za rockiem , ale da się przeżyć każdy ma inne poglądy do muzyki więc fajnie że to wyrażasz i opisujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jestem fanką , ale myślę że dobrze że znajdą się osoby które przybliża nam "historię " rocka super :) Papa &^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem naprawdę wielką fanką rocka :D A ten blog jest po prostu rewelacyjny. Dowiedziałam się wielu ciekawych informacji. A tak a propos mojego bloga http://podniebna-szkola.blogspot.com/, to nie Vivien nie ujawniła jeszcze swoich mocy światu, a Phoebe.
    P.S. Będę tu częściej wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tekst na nagłówku :) Uwielbiam rock i sama ostatnio trochę o nim napisałam ----> zapraszam: http://kraina-psychopatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z zapytaj.onet - zgłosiłaś się do komentowania;d
    Podoba mi się Twój blog ;D Fajnie piszesz. Widać że lubisz tę muzykę :)
    Ocena pozytywna;d
    zapraszam też do mnie:http://my--crazy--stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem fanką rocka, i na pewno będę wpadać ;D

    +obserwacja ? ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zespołu ;_;
    Ale blog ogólnie fajny *,*
    zapraszam: http://yumiiulrich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Lubię rock i będę częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog,jednak nie jestem wielką fanką rocka wolę rap,ale będzzie dobrze gdybym wiedziała coś o rocku;) Oczywiscie będe wpadac;))




    Śliczny blog;*

    OdpowiedzUsuń
  10. plusik za muzykę w tle ;) dobry post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tym zespołem . :)
    W wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Bloga :)
    Szczegóły u mnie http://www.tested-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna muzyka w tle. Uwielbiam Happysad ;) Blog bardzo fajny. Na pewno będę zaglądać. Pozdrawiam
    http://zycioweteksty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne wskazówki :) Wasze komentarze są dla mnie bardzo motywujące.