piątek, 4 stycznia 2013

Pierwsza Notka

Moja pierwsza notka tutaj. Mam nadzieje że coś z tego bloga wyjdzie i że spodoba się wam :) Będę  tutaj opisywała rockowe nowości albo piękne choć trochę stare piosenki. Dzisiaj mam dla was moją TOP10 tygodnia!

1. Green Day - Oh Love
2. Linkin Park- Castle of Glass
3. Billy Talent- Surprise Surprise
4. Jake Bugg- Lihtning Bolt
5. The Killers- Here With Me
6. Happysad- Bez Znieczulenia
7. Papa Roach- Last Resort
8. Sum 41- Still Waiting
9. Paramore- Ignorance
10.ColdPlay- Yellow
Na dzisiaj to tyle. Chciałabym prosić o zrozumienie bo nie prowadzę tego bloga z celem największej ilości wyświetleń bądź obserwatorów. Prowadzę go dla siebie no i dla tych którzy polubią tu wpadać. 

Byłabym baaardzo wdzięczna gdybyście podrzucili mi kilka pomysłów by było tu nieco ciekawej. 

Reklamujcie swoje blogi w zakładce " Zareklamuj się! " - Wpadnę ;)  

4 komentarze:

  1. Hej! jak na początek to całkiem nieźle.
    Dołączyłam do obserwatorów - liczę na rewanż.
    Wera Blog o modzie http://fashionlesses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na początek to jest dobrze. Trochę mi się nie podoba wygląd bloga, ale każdy ma swój gust ;]. Będę wpadać i polecę koledze, który ma świra na punktcie Rocka.
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły początek, niezły gust muzyczny. Według MNIE, Lana Del Rey nie śpiewa rock'a, ale jak kto woli ^,^
    Green Day - Oh love.. O jejciu, poezja.
    Obserwuję, bo wydaje mi się że blog może być ciekawy.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży rozrzut muzyczny w rocku :) Jak dla mnie plus za Coldplay, choć szkoda, że na końcu.

    Jeśli chodzi o blog, zmieniłbym nieco kolorystykę, przede wszystkim kolor tekstu komentarzy (warto opierać się na dostępnych szablonach w Projektancie). Co do zawartości, dobre jest zestawianie raz na tydzień i dodałbym do tego opis jednego utworu, coś na kształt recenzji + oczywiście link z youtube'a.
    Życzę powodzenia ;)

    Zostawiam link do mojego miejsca http://normalnosc-od-nigdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne wskazówki :) Wasze komentarze są dla mnie bardzo motywujące.